Подбор магнитолы по параметрам

Подобрать>>

Опрос

Нужен ли DVD привод в магнитоле?
 .

 


 

 

 

Возрат и обмен товара PDF Печать E-mail
Рекомендуем ознакомиться с основным законом согласно которому производится обмен и возврат товара. Данные процедуры регламентируются не только законом о защите прав потребителей, но и нашими внутренними инструкциями, которые расширяют возможность вернуть или обменять товар даже по истечении гарантийного срока (уточняйте эти вопросы у вашего менеджера).
 
1. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (Стаття 8 ПЗПС )
Споживач має право вимагати повернення коштів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків*. У всіх інших випадках товар має бути відремонтований у зазначений гарантійним договором строк.

*Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця. Істотний недолік визначається актом авторизованого сервісного центру.

 

2. Права споживача при придбанні товару належної якості ( Стаття 9 ПЗПС )
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.